Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.
Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Księgowa/y w obszarze środków trwałych (praca hybrydowa) z jez. angielskim
Nr ref.:
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie aktywami trwałymi w firmie
- Monitorowanie i kontrola rozliczeń związanych z aktywami trwałymi
- Analiza i dokumentacja operacji związanych z inwestycjami w aktywa trwałe
- Zapewnienie zgodności procesów z obowiązującymi standardami US GAAP
- Współpraca z zespołem księgowym i audytem wewnętrznym
- Opracowywanie i prezentowanie raportów dotyczących aktywów trwałych
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub pokrewnych dziedzin
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem aktywami trwałymi
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2)
- Znajomość standardów US GAAP
- Umiejętność analizy danych i pracy z arkuszami kalkulacyjnymi
- Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków
Nasz klient oferuje
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna i karta sportowa
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
- Możliwość pracy hybrydowej
$ads={1}