Hledáme kolegy, kteří by rozšířili náš tým. Jsi komunikativní a nedělá ti problém práce s lidmi spojená s administrativou? Pokud je pro tebe pečlivost a spolehlivost samozřejmostí, přidej se k M2C a získej práci u stabilní společnosti.
Jako náš nový člen budeš mít na starosti pečlivou evidenci a správu majetku, koordinaci a kontrolu převodů majetku v rámci společnosti, provádění inventur, výběr a správu dodavatelů, koordinaci skladových zásob, realizaci interního FM, správu agendy najatých prostor, přípravu podkladů pro finanční účtárnu, podílení se na interní komunikaci a zodpovědnost za reporting.
Budeš potřebovat SŠ/VŠ vzdělání, zkušenosti z obdobné pozice, řidičský průkaz sk. B, AJ na úrovni B1/B2, profesionální vystupování a schopnost vyjednávat, zodpovědnost a organizační schopnosti. Znalost MS Office je pro tebe samozřejmostí. Pokud znáš systém KARAT, máš plusové body.
Co nabízíme my:
- Mzdu od 35 000 Kč měsíčně
- Aktivní podporu a realizaci vlastních nápadů a inovací
- Roční odměny přímo propojené s dosažením stanovených cílů
- Příležitost uplatnit své schopnosti ve silné, stabilní a dynamicky se rozvíjející firmě
- Pestrou a rozmanitou pracovní náplň
- Smlouvu na 1 rok s možností přechodu na neomezenou dobu
- Moderní kancelář v centru Prahy
- Příspěvek na stravování
- Zvýhodněné volání s operátorem O2
- Možnost využívání MultiSport karty
- Happy Days
- Možnost profesního růstu s podporou společnosti
Kontakt:
Pokud tě naše nabídka zaujala, zašli svůj životopis přes odpovědní formulář.
Typ úlohy: Plný úvazek
Plat: 35 000,00Kč - 38 000,00Kč (měsíčně)
.$ads={1}