In rolul de Deputy Shop Manager vei fi responsabil(a) de:
- Crearea unei experiente de vanzare unice pentru clientii IQOS, utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie;
- Coordonarea echipei de consultanti de vanzari din locatia pe care o gestionezi;
- Utilizarea eficienta a sistemelor de vanzare si promotii si asigurarea functionarii lor optime;
- Raportarile periodice sau cele solicitate punctual
- Realizarea pontajul lunar pentru echipa din subordine si crearea programului pentru membrii echipei,
- Implicarea in procesele de recrutare, sustinerea interviurilor si formarea noilor angajati
- Transmite catre echipa din subordine toate informatiile necesare pentru ca acestia sa isi poata desfasura activitatea corespunzator
$ads={1}
Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de:
- Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);
- Experienta in retail (1-2 ani);
- Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii;
- Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci;
- Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate;
- Spirit de echipa si empatie;
- Simtul umorului la nivel avansat! :)