$ads={1}
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Częstochowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Zasiłków
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Częstochowie
-
Adres miejsca pracy
ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości JRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
- minimum 6 m-cy pracy związanej z obsługą finansową
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń dotyczących ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
- znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz rozporządzeń do tej ustawy,
- znajomość zasad związanych z ustaleniem uprawnień i wypłaty świadczeń krótkoterminowych i wypadkowych,
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS w zakresie zasiłków pogrzebowych,
- mile widziane doświadczenie w zakresie ustalania prawa do zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
- znajomość obsługi pakietu MS Office,
- zorientowanie na realizację celów,
- zorientowanie na jakość,
- komunikacja,
- umiejętność współpracy,
- nastawienie na rozwój,
- orientacja na klienta,
- umiejętność rozwiązywani problemów,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- umowę o pracę na czas zastępstwa,
- skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- przesłanych dokumentów nie zwracamy,
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru,
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane,
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- do składania dokumentów zachęcamy osoby
z niepełnosprawnościami.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
03-08-2023
-
Oferujemy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp
i ppoż., - polegają na obsłudze komputera powyżej
4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze.