Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków [Poland]


 

$ads={1}

  • Nazwa jednostki organizacyjnej

    ZUS Oddział w Częstochowie

  • Nazwa komórki organizacyjnej

    Wydział Zasiłków

  • Miejsce pracy

    ZUS Oddział w Częstochowie

  • Adres miejsca pracy

    ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa

  • Województwo

    śląskie

  • Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego

    Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków

  • Zadania

    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

    Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości JRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.

  • Wymagania

    Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:

    Niezbędne:

    • wykształcenie średnie

    Mile widziane:

    • wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
    • minimum 6 m-cy pracy związanej z obsługą finansową

    Wymagania dodatkowe:

    • znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń dotyczących ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
    • znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz rozporządzeń do tej ustawy,
    • znajomość zasad związanych z ustaleniem uprawnień i wypłaty świadczeń krótkoterminowych i wypadkowych,
    • znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS w zakresie zasiłków pogrzebowych,
    • mile widziane doświadczenie w zakresie ustalania prawa do zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
    • znajomość obsługi pakietu MS Office,
    • zorientowanie na realizację celów,
    • zorientowanie na jakość,
    • komunikacja,
    • umiejętność współpracy,
    • nastawienie na rozwój,
    • orientacja na klienta,
    • umiejętność rozwiązywani problemów,
    • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych.

    Wymagane dokumenty:

    • CV
    • list motywacyjny
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe

    Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

    Dodatkowe informacje:

    • umowę o pracę na czas zastępstwa,
    • skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
    • przesłanych dokumentów nie zwracamy,
    • oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru,
    • oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane,
    • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
    • do składania dokumentów zachęcamy osoby
      z niepełnosprawnościami.

  • Termin, do którego należy składać dokumenty

    03-08-2023

  • Oferujemy

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

    Wyposażenie stanowiska pracy:

    • sprzęt komputerowy,
    • sprzęt biurowy.

    Warunki wykonywania pracy:

    • spełniają warunki określone wymogami bhp
      i ppoż.,
    • polegają na obsłudze komputera powyżej
      4 godzin na dobę,
    • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
    • konieczność odbywania podróży służbowych,
    • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
    • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
    • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
    • konieczność odbywania podróży służbowych,
    • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال