Candidatul ideal
· Abilități excelente de comunicare, completate de capacitatea de soluționare a solicitărilor clienților;
· Atitudine proactivă;
· Orientare către client și către soluționarea nevoilor acestuia;
· Abilități bune de operare PC (internet browser, editare text, tabele si baze de date), precum și capacitatea de a lucra cu mai multe programe simultan;
· Cunoștințe ale unor limbi străine la cel puțin nivel mediu și dorința de perfecționare;
· Experiența în domeniul vânzărilor constituie un avantaj.
Descrierea jobului
· Reprezinta interfața dintre client si companie;
· Preluarea apelurilor/mail-urilor/mesajelor clienţilor, furnizând informaţii sau asistenţă;
· Oferirea informaţiilor corecte într-o manieră profesionistă;
· Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către departamentele din firma si clienți;
· Identifică nevoia fiecărui client și răspunde cererilor acestuia cu oferte din portofoliul companiei;
· Promovarea imaginii companiei prin atitudine, cunoştinţe, orientare către client şi disponibilitate;
· Participarea la vizionări cu clienții;
· Dorința de dezvoltare și de implicare în afacere.
Beneficiile pe care le oferim:
· Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul companiei;
· Oferta de castiguri cu posibilitate de evolutie a acestora în funcție de realizări: venit fix și comisioane;
· Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă, aflată într-o continuă expansiune;
· Un birou în centrul orașului, un sistem de gestiune a clienților intuitiv si facil de utilizat;
· Training şi cursuri de specialitate gratuite;
· Telefon mobil si calculator/laptop dedicat la birou.
Tipul jobului: Cu normă întreagă
Salariu: 2.000,00RON - 8.000,00RON pe lună
.