Asistent Relații cu Publicul [Romania]


 

Candidatul ideal

· Abilități excelente de comunicare, completate de capacitatea de soluționare a solicitărilor clienților;

· Atitudine proactivă;

· Orientare către client și către soluționarea nevoilor acestuia;

· Abilități bune de operare PC (internet browser, editare text, tabele si baze de date), precum și capacitatea de a lucra cu mai multe programe simultan;

· Cunoștințe ale unor limbi străine la cel puțin nivel mediu și dorința de perfecționare;

· Experiența în domeniul vânzărilor constituie un avantaj.

Descrierea jobului

· Reprezinta interfața dintre client si companie;

· Preluarea apelurilor/mail-urilor/mesajelor clienţilor, furnizând informaţii sau asistenţă;

· Oferirea informaţiilor corecte într-o manieră profesionistă;

· Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către departamentele din firma si clienți;

· Identifică nevoia fiecărui client și răspunde cererilor acestuia cu oferte din portofoliul companiei;

· Promovarea imaginii companiei prin atitudine, cunoştinţe, orientare către client şi disponibilitate;

· Participarea la vizionări cu clienții;

· Dorința de dezvoltare și de implicare în afacere.

Beneficiile pe care le oferim:

· Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul companiei;

· Oferta de castiguri cu posibilitate de evolutie a acestora în funcție de realizări: venit fix și comisioane;

· Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă, aflată într-o continuă expansiune;

· Un birou în centrul orașului, un sistem de gestiune a clienților intuitiv si facil de utilizat;

· Training şi cursuri de specialitate gratuite;

· Telefon mobil si calculator/laptop dedicat la birou.

Tipul jobului: Cu normă întreagă

Salariu: 2.000,00RON - 8.000,00RON pe lună

$ads={1}

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال