Technical support engineer [Czech Republic]


 

$ads={1}

Hledáme posilu do týmu našeho strategického produktu OBELISK. Budete pracovat na technologiích tvořících základ infrastruktury digitální důvěry elektronických dokumentů – od podpisu přes ověření až po dlouhodobé uložení. Budete se účastnit projektů přerodu zajímavých zákazníků na organizace fungující čistě digitálně.

Náplň práce

  • technická a uživatelská podpora našich produktů
  • účast na implementačních projektech
  • sdílení znalostí v týmu, úzká spolupráce s realizačním i obchodním týmem
  • vytváření technické a uživatelské dokumentace
  • definice nových funkcí produktů na základě zpětné vazby zákazníků

Požadujeme

  • technický background a znalosti z IT – operační systémy (zejména Linux – základy skriptování, práce s příkazovou řádkou apod.), základní znalosti SQL a programování (v jakémkoli jazyce)
  • ochotu podílet se na podpoře formou pohotovosti 24/7
  • nadšení a otevřenou mysl
  • ochotu a schopnost se učit, poznávat a vymýšlet
  • dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • angličtinu na technické úrovni

Uvítáme

  • orientace v oblasti elektronického podpisu a PKI
  • zkušenosti se systémy JIRA
  • zkušenosti s Amazon Web Services

Nabízíme

  • kreativní práci na zajímavých a moderních řešeních pro významné zákazníky
  • prostor pro realizaci
  • mladý přátelský kolektiv a zázemí kvalitního realizačního týmu a týmu architektů
  • pružnou pracovní dobu a další zaměstnanecké výhody
  • klidné a příjemné pracovní prostředí přímo u metra C – stanice Budějovická

Zaujala vás daná pozice?

Jana Špryngarová

HR manager

Telefon

+420 222 558 558

E-mail

jobs@sefira.cz

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال