Charakteristika pozice
Jako Sales kouč*ka pro Care budeš pomáhat agentům a jejich team leaderům s řízením prodejního výkonu, jejich motivací, rozvojem dovedností a růstu s cílem maximalizovat výsledky a zvýšit spokojenost zákazníků.
Na starosti budeš mít Vodafonní týmy v call centrech napříč republikou od Meziboří, přes Prahu, Brno až po Ostravu.
Náplň práce
$ads={1}
Náslechy prodejních rozhovorů a poskytování zpětné vazby a podnětů pro zlepšení.- Zvyšování výkonnosti jednotlivých agentů prostřednictvím mentoringu a koučování.
- Identifikace a analýza oblastí pro zlepšení v přístupu k zákazníkům.
- Úzká spolupráce s team leadery při zavádění nových produktů, funkcí nebo strategicky zaměřených aktivit, změnách map a priorit.
- Vedení workshopů zaměřených na prodejní dovednosti a argumentaci.
- Spolupráce s product ownery v rámci nových nabídek a poskytování zpětné vazby na jejich fungování z pohledu agenta a zákazníka.
- Zjišťování nedostatků v dovednostech, znalostech, systému nebo propagaci/kampani a navrhování řešení k odstranění těchto nedostatků z hlediska kvality a školení.
- Sledování a zlepšování každodenních procesů a maximalizace příležitostí k interakci se zákazníky s ohledem na stanovené a dohodnuté priority.
Jaké znalosti a dovednosti očekáváme?
- Vynikající komunikační a interpersonální dovednosti, schopnost navazovat vztahy a motivovat jednotlivce.
- Silná orientace na výsledek a na zákazníka
- Praxe v oblasti aktivního prodeje
- Velmi dobré prezentační schopnosti
- Umění a ochota předávat zkušenosti a znalosti
- Dobrá znalost prodejních technik, metodik a osvědčených postupů.
- Analytické myšlení, schopnost práce s daty a čísly
- Schopnost řešit problémy a schopnost identifikovat oblasti pro zlepšení a implementovat efektivní řešení.
- Ochota cestovat 2-3x týdně v rámci ČR
A toto vám nabízíme
- Provizní složku mzdy navázanou na plnění cílů.
- Aktuálně pracujeme v režimu až 3 dny práce z domova, 2 dny v kanceláři.
- U nás si všichni tykáme a nepotrpíme si úplně na dress code…Ostatně koukni klidně na náš Atmoskop profil, kde získáš více informací o kultuře Vodafonu.
- Můžeš si u nás užít 5 týdnů dovolené a navíc ještě 5 dní osobního volna.
- Když Vodafone, tak naplno – dostaneš mobil a k tomu skvělý tarif Vodafone Neomezený, přihodíme i 24 000 benefitních bodů v naší cafeterii.
- Příspěvek na stravování od nás dostaneš přímo jako součást výplaty.
- Novopečení tatínci a partnerky maminek získají 16 týdnů placeného volna a možnost návratu na nižší úvazek za plnou mzdu.
- Maminkám při odchodu na mateřskou dovolenou dorovnáváme po dobu 16 týdnů rozdíl mezi jejich mzdou a peněžitou pomocí od státu.
- Během roku můžeš využít 2 dny na dobrovolnictví, každý čtvrt rok tě bude čekat Spirit day - den, který můžeš věnovat svému rozvoji nebo týmu.
- Když by bylo potřeba přeci jen zaskočit do kanceláře, najdeš nás na trase metra, a to dokonce hned u vstupu – sídlíme totiž na Stodůlkách. V budově a okolí najdeš vše potřebné.
A na závěr:
Ve Vodafonu vytváříme prostředí, kde může každý dosahovat nejlepších výsledků a být sám sebou. Je pro nás důležité, aby se kolegové cítili dobře bez ohledu na pohlaví, věk, zdravotní omezení nebo sexuální orientaci či genderovou identitu. Nesoustředíme se na to, co nás rozděluje, ale na to, co nás spojuje. Chceme, aby se k nám přidali ti nejlepší lidé a posunuli firmu dál. Jsme si vědomi důležitosti flexibility, ať už z pohledu práce z domova nebo zkrácených úvazků, a proto je tento styl součástí naší firemní kultury.